Ένα πρώτο σχόλιο αγαπητοί: Αλήθεια ποιος μαθητής θα επέλεγε Θρησκευτικά όταν θα είχε εμπρός του τόσα "ελκυστικά" μαθήματα, που θεωρούνται πως συνδέονται με εξετάσεις, σύγχρονους προβληματισμούς κοκ; Και για να δώσω την πραγματικότητα πιο έντονα: Όταν έχει περάσει από την Α΄Λυκείου, και έχει διδαχτεί τη συγκεκριμένη ύλη των Θρησκευτικών, ποιο παιδί 16-17 ετών, θα επέλεγε το μάθημα; Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι τα πράγματα δεν είναι καθόλου εύκολα!
Πάντως ας μη χάσουμε την αισιοδοξία μας! Νομίζω λοιπόν πως επείγει η αλλαγή των Αναλυτικών Προγραμμάτων και η σύνδεσή τους με τη σημερινή πραγματικότητα! Αυτό θα βοηθήσει το μάθημα να αποκτήσει επιτέλους την πολυπόθητη επικαιροποίησή του και θα δώσει επιχειρήματα για την αξία του! Αυτή τη στιγμή, τουλάχιστο εμείς, δε βλέπουμε τίποτα καλύτερο! Τώρα, όσον αφορά τις δεύτερες αναθέσεις, όλοι ξέρετε πως είναι μία πονεμένη ιστορία! Το βλέπω πολύ δύσκολο να δοθεί κάτι άλλο στους Θεολόγους. Εκτός αν ζητήσουμε την προσθήκη στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα ενός σχετικού με τα Θρησκευτικά μαθήματος (π.χ. Αρχές Γενικής Ηθικής ή κάτι τέτοιο). Αλλά και αυτό να γίνει, πάλι τίθεται το ίδιο ερώτημα: Ποιοι και πόσοι μαθητές θα το επιλέξουν;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ''ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΣ'' ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ,Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΩΡΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΗΘΕΙΑ ''ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ'' ΘΑ ΓΙΝΕΙ; ΣΙΓΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ...ΤΗΝ ΕΙΔΑΜΕ ΚΙ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΖΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ...
δεν νομίζω να θέλουν να αλλάξουν τα αναλυτικά προγράμματα γιατί η υπουργός είπε πως τα βιβλία θα μείνουν ίδια, ο τρόπος διδασκαλίας θα αλλάξει...ωραία μεταρρύθμιση!
ΑπάντησηΔιαγραφή