Αυτό, όμως σε καμία περίπτωση δε σημαίνει πως θα πρέπει τα ζητήματα των εξετάσεων που θα δώσουμε στα παιδιά να κινούνται στη σφαίρα του απλοϊκού. Κάθε άλλο μάλιστα! Δεν πρέπει λοιπό να ξεχνάμε πως η νεολαία και κρίση έχει και αντιλαμβάνεται πότε τα θέματα που δίνουμε δεν είναι αντάξια αυτού που κάνουμε.
Μην υποβαθμίζουμε λοιπόν τη δουλειά μας δίνοντας ερωτήσεις που θα κάνουν την τάξη, αλλά και τους συναδέλφους μας να κουνάνε το κεφάλι τους! Γιατί διδάσκουμε θρησκευτικά, ένα μάθημα ερμηνείας της πραγματικότητας, και όχι ιστοριούλες για μικρά παιδιά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου