Στη συνέχεια κάποιες σκέψεις αγαπητοί φίλοι που γίνονται με αφορμή σχόλια συναδέλφων!
"Το περίφημο "διευθυντικό επίδομα", αν αφαιρέσουμε τις κρατήσεις, φτάνει δε φτάνει τα 220 Ευρώ! Αν σκεφτεί κάποιος πως ο Διευθυντής θα πρέπει να είναι σχολείο 7 ώρες (στην καλύτερη περίπτωση) εύκολα βγαίνει το συμπέρασμα πως αυτό θα εξανεμιστεί σε σάντουιτς, καφέδες, κεράσματα επισκεπτών κοκ. Γι' αυτά λοιπόν τα χρήματα ο Διευθυντής είναι ο άνθρωπος-λάστιχο και αποτελεί τον κινητήριο μοχλό της εκπαίδευσης. Θα κάνει τον υδραυλικό, τον ηλεκτρολόγο, θα πρέπει να ξέρει "απέξω και ανακατωτά" τη νομοθεσία (χωρίς να του την έχει διδάξει κανένας), να ενημερώσει το survey (αν δεν έχει Γραμματεία να τον βοηθήσει), να ενημερώσει το Σύλλογο, να κάνει τις μεταγραφές μαθητών, να απαντήσει (συνέχεια) για τα "κενά-πλεονάσματα", να διδάξει, να..να..να! Και βέβαια να είναι ο μοναδικός υπεύθυνος για την ομαλή λειτουργία του σχολείου του! Και να τα ¨ακούει" από όλους! Εύκολα λοιπόν βγαίνει το συμπέρασμα πως για να αποδεχτεί κάποιος τη θέση του Διευθυντή Σχολείου θα πρέπει να είναι πολύ ρομαντικός (εδώ επιμένω)! Θα μου πείτε υπάρχουν τέτοιοι στις μέρες μας; Ε, ναι λοιπόν σε πείσμα των καιρών υπάρχουν!Τι να κάνουμε! Όμως άλλο αυτό (και να τονίσω εδώ πως όλοι γνωρίζαμε τις διευθυντικές ευθύνες όταν αποδεχτήκαμε τη θέση), και άλλο να μένεις με την πικρία πως δε σε αφήνουν να λάβεις μέρος σε μία διαδικασία (όπως αυτή των συνεντεύξεων των Σχολικών Συμβούλων)για την οποία και έχεις κάνει αίτηση (πράγμα που σημαίνει πως επιθυμείς να κριθείς) και έχεις τα νόμιμα προσόντα. Στο κάτω-κάτω κανένας δεν μας είπε όταν μαζεύαμε "χαρτιά" και κάναμε τα Cd με το συγγραφικό μας έργο πως κάποια στιγμή θα μας έλεγαν πως δε μπορούμε να λάβουμε μέρος στη διαδικασία. Γι' αυτό το λόγο το ζήτημα είναι ηθικό! Δώστε μου λοιπόν τη δυνατότητα να κριθώ, αφού προηγουμένως παραιτηθώ από τη θέση του Δ/ντή, ,αν επιθυμώ να λάβω μέρος στη διαδικασία, και αν δεν εκλεγώ να γυρίσω απλός καθηγητής στην τάξη. Μη μου αφαιρείς όμως ένα αναφαίρετο δικαίωμα που μου χορηγεί το Σύνταγμα!
Και να τονίσω τελειώνοντας πως άλλη ήταν η διαδικασία για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι γνώριζαν από την αρχή πως αν εκλεγούν αποκλείονταν από τη διεκδίκηση άλλων θέσεων στελεχών εκπαίδευσης και άλλη αυτή που αφορούσε τους υποψήφιους Σχολικούς Συμβούλους, οι οποίοι ποτέ δεν είχαν φανταστεί, όταν έκαναν την αίτησή τους πως δε θα λάβαιναν μέρος στις συνεντέυξεις, και μάλιστα θα έμπαιναν σε διλήμματα ψυχοφθόρα, όπως τόνισε και μία συνάδελφος προηγουμένως, εν μέσω καλοκαιριού!"
"Το περίφημο "διευθυντικό επίδομα", αν αφαιρέσουμε τις κρατήσεις, φτάνει δε φτάνει τα 220 Ευρώ! Αν σκεφτεί κάποιος πως ο Διευθυντής θα πρέπει να είναι σχολείο 7 ώρες (στην καλύτερη περίπτωση) εύκολα βγαίνει το συμπέρασμα πως αυτό θα εξανεμιστεί σε σάντουιτς, καφέδες, κεράσματα επισκεπτών κοκ. Γι' αυτά λοιπόν τα χρήματα ο Διευθυντής είναι ο άνθρωπος-λάστιχο και αποτελεί τον κινητήριο μοχλό της εκπαίδευσης. Θα κάνει τον υδραυλικό, τον ηλεκτρολόγο, θα πρέπει να ξέρει "απέξω και ανακατωτά" τη νομοθεσία (χωρίς να του την έχει διδάξει κανένας), να ενημερώσει το survey (αν δεν έχει Γραμματεία να τον βοηθήσει), να ενημερώσει το Σύλλογο, να κάνει τις μεταγραφές μαθητών, να απαντήσει (συνέχεια) για τα "κενά-πλεονάσματα", να διδάξει, να..να..να! Και βέβαια να είναι ο μοναδικός υπεύθυνος για την ομαλή λειτουργία του σχολείου του! Και να τα ¨ακούει" από όλους! Εύκολα λοιπόν βγαίνει το συμπέρασμα πως για να αποδεχτεί κάποιος τη θέση του Διευθυντή Σχολείου θα πρέπει να είναι πολύ ρομαντικός (εδώ επιμένω)! Θα μου πείτε υπάρχουν τέτοιοι στις μέρες μας; Ε, ναι λοιπόν σε πείσμα των καιρών υπάρχουν!Τι να κάνουμε! Όμως άλλο αυτό (και να τονίσω εδώ πως όλοι γνωρίζαμε τις διευθυντικές ευθύνες όταν αποδεχτήκαμε τη θέση), και άλλο να μένεις με την πικρία πως δε σε αφήνουν να λάβεις μέρος σε μία διαδικασία (όπως αυτή των συνεντεύξεων των Σχολικών Συμβούλων)για την οποία και έχεις κάνει αίτηση (πράγμα που σημαίνει πως επιθυμείς να κριθείς) και έχεις τα νόμιμα προσόντα. Στο κάτω-κάτω κανένας δεν μας είπε όταν μαζεύαμε "χαρτιά" και κάναμε τα Cd με το συγγραφικό μας έργο πως κάποια στιγμή θα μας έλεγαν πως δε μπορούμε να λάβουμε μέρος στη διαδικασία. Γι' αυτό το λόγο το ζήτημα είναι ηθικό! Δώστε μου λοιπόν τη δυνατότητα να κριθώ, αφού προηγουμένως παραιτηθώ από τη θέση του Δ/ντή, ,αν επιθυμώ να λάβω μέρος στη διαδικασία, και αν δεν εκλεγώ να γυρίσω απλός καθηγητής στην τάξη. Μη μου αφαιρείς όμως ένα αναφαίρετο δικαίωμα που μου χορηγεί το Σύνταγμα!
Και να τονίσω τελειώνοντας πως άλλη ήταν η διαδικασία για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι γνώριζαν από την αρχή πως αν εκλεγούν αποκλείονταν από τη διεκδίκηση άλλων θέσεων στελεχών εκπαίδευσης και άλλη αυτή που αφορούσε τους υποψήφιους Σχολικούς Συμβούλους, οι οποίοι ποτέ δεν είχαν φανταστεί, όταν έκαναν την αίτησή τους πως δε θα λάβαιναν μέρος στις συνεντέυξεις, και μάλιστα θα έμπαιναν σε διλήμματα ψυχοφθόρα, όπως τόνισε και μία συνάδελφος προηγουμένως, εν μέσω καλοκαιριού!"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου